Kixlar oğlum 20 aylık doğduğu günden beri uykusu problemli. Hadi küçük düzelir düzene girer vs diye diye 20 aylık oldu. 14 aylıktan beri tek uyku yapiyor inanolmaz derecede direniyor dakikalarca ağlıyor inanın çok çok sabırlı bir insanım ama artık sesimi yukseltiyorum çok üzülerek yanlış olduğunu bildiğim halde.. Çünkü artık sabrım taşıyor 1 saat ayakta sallıyorum uyumuyor yanımda eşimden başka destek olanım yok o da çalışıyor haliyle nolur bana yardım edin