Kızlar merhaba,
2 aylık bebeğim var.
Bu aralar kakasını 6, 7 günde bir yapmaya başladı.
Gaz cikardikca gazı kötü kokuyor,
Sadece anne sütü ile besleniyor.
Doktora götüremedim henüz, en son hergun kaka yapmak zorunda değil demişti doktor.
Ama koku olmasini anlamadım.
Başına gelen ya da bilgisi olan var mı, yardımcı olabilir misiniz ?