Mdorukkk Emziriyorum ve ebeğim 3 aylık oldu gazını yapabiliyor kendi damla da kullanıyoruz aynı zamanda. Kola içiyor musunuz ? Canım çok istiyor 😞
Yarenikooo Mdorukkk valla doğumdan sonra bir kola aşkı başladı bende bebeğim 2 aylık iki bardak içtiğim oluyor iki üç günde bir içiyorum bebeğime gaz yapmadı asitli içecekler gaz yapmaz bebeğe diyorlar aslında ama 🤔 canınız çekiyorsa için bir bardak
Ess92 Mdorukkk 2. Aydan sonra içmiştim. eşim çok seviyor ben de bağımlıyım diyebilirim maalesef :(((( 2 ay zor dayanabildim
Berilsmom13 Mdorukkk sütün çekerse göğsün bile şişebilir :) iç hevesin gitsin benim göğsüm şişmişti lohusayken hemde kokoreç canım istediği için 😂 yedim resmen ağrısı geçti yumuşadı göğsüm