gokce_k Bilgisayar muhendisi ise burada guzel kapilar acilir dil ve oturun olduktan sonra. Herkes sagliktan sikayet etmis ama ben alistim mi bilmiyorum ama bana normal geliyor. 8 sene oldu, ogrenci olarak gelmistim ogrenci vizem varken evlendim hamile kaldim sigorta yaptirdim dogumum ve ilaclarin dahil 5 kurus para odemedim. Hala daha odemiyorum, evet sistem biraz yavas ama olayi cozdukten sonra daha farkli oluyor. Hamilelik kontrollerimde cok fazla sasirmistim acemlikte vardi tabii. Oglum okula gidiyor mesele 4 yasinda suan, servis dahil onun icin de para odemiyoruz. Ben irkcilikla hic karsilasmadim ama New York o acidan farkli cunku cok fazla gocmen var. burada yasamayi refah duzeyini, yasam standartlarini mesela 130 tane cocuk bezine 40$ odemeyi seviyorum acikcasi🫠 umarim cikar green card ve gelip deneyimlersiniz.