Kızlar bebeğim 20 günlük. İki gündür sütüm çok az geliyor ve bebeğime 60 cc mama vermeye başladım. Daha önce arada 30 cc veriyordum ve gazında falan bi problem yoktu. Şuanda kakasını altını açıp masaj yapınca yapıyor ve uykusu sürekli bölünüyor ve sürekli ağlıyor gazı var gibi kendini sıkıyor. Mama mı ağır geliyor hipp mama kullanıyorum ama başına gelen var mı mamayı mı değiştirmem gerekir