Deletedmom_58 Ne zormus yemek adı vermek . Durdu beynim bi fikir gelmiyor aklıma dedim bacılarım ne yapacak fikir alayım. Ha bu arada KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN. BİZ SÜPERİZ HARİKAYIZ GÜZELİZ SADECE BUGÜN DEĞİL HER GÜN KIYMETİMİZ BİLİNSİN ❣
lyl0742 Deletedmom_58 bayılıyorum böyle çorba börek falan diyenlerin menülerine 😃 benimki asla doymaz onlar başlangıç yani Bi ana yemek pilav salata net olmalı hergün hergün kafam da ne yapcam diye düşünmek aşırı yoruyor gerçekten
Nezzz_ Deletedmom_58 Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun bütün annelerimizin🥰🌸Ben ıspanak gbı zorlu bır yemek yapacagım suan suda bekletıyorum camuru kum ne varsa dibine insin dıye tavuk suyuna sehrıye çorba ve salata yogurt olacak🥰
Momofleos Dün karnabahar graten ve kısır vardı, kısır olmasaydı mercimek çorbası yapacaktım Bugün de annemdeyiz izmir köfte ve pilav salata falan yapacakmış ☺️ Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun ❤️
lyl0742 Deletedmom_58 neyseki karar verdim menüye ezogelin çorba, mantarlı tavuk sote pilav salata ve yalancı profiterol 😃
Deletedmom_75 Deletedmom_58 Dünden yayla corbamla patates yemeğim var, belki yanina makarna eklerim kendimi iyi hissedersem. Rabbim hiç bir yuvanin mutfağıni assiz bırakmasın 🤲
Deletedmom_75 Deletedmom_58 Özel günümdeyim oda biraz sıkıntılı geçiyor, tabi kizimda önce daha da kötüydü buna da şükür diyoruz 🤲😀
uykusuzanne__ Deletedmom_58 kadınlar günün kutlu olsun canım 🌸 çorba ve kuru patlıcan dolması yapacam inşallah 🙏
Deletedmom_58 uykusuzanne__ teşekkür ederim canım hepimizin, Yaaa çok severim bu menüyü geçen gün yaptım ellerine sağlık şimdiden kolay gelsin afiyet olsun 🥰