Merhaba, 1 buçuk aylık bebeğimin, zaman zaman ağlama krizleri tutuyor. Uykusu olmasına rağmen uykuya direniyor, sürekli ıkınma halinde gazını ne kadar çıkarmaya çalışsam da üstten çıkarmıyor. Bu damlayı kullanan var mı aranızda diye soracaktım. Aguline vermişti doktorumuz ama pek bir etki etmedi.