Bebeğim 40 günlük, doktorumuz sarılığı uzamış anne sütü sarılığı olabilir dedi ve 24 saat boyunca sütünü verme mama ile besle on gün sonra kontrole getir dedi. Bir günde mamaya alısıp mememi unutmaz dimi😢 başına gelen var mı? Bu anne sütü sarılığı ne zmn geçer?