Ozgeayazmuhammed Normalde dışarıda kim csgirsa giden kendini sevgiren bı bebekti. 2 aydır kış bı yere gidemedim şimdi kimi görse ağlamaya başlıyor 1 yaşında ne yapcm bilemedim
Asyos1234 Ozgeayazmuhammed o dönem tam onu yapma dönemi benim kızımda dövuyolarmış gibi ağlardı yabancılara özellikle erkeklere
Berilsmom13 Ozgeayazmuhammed hmm yani bizim o kadar şiddetli değildi tabi ama yabancı biri almaya kalkarsa ağlardı veya aynı odadayken bi ortama yeni girince falan