Tugbaumayy Bebeğim memeyi tutmuyo bi aydır zaten öncesi de gönüllü değildi 6.ayından sonra memeyi tutan emen bebek var mı?
Ysgl26 Tugbaumayy ilk 2 ay çok güzel emiyodu 3.ay itibariyle nazlanmaya başladı 4. Ay itibariyle hiç emmedi bıraktı. Şuan 8 buçuk aylık bi.iki haftadır acayip memeye düştü noluyosa. Sürekli emmek istiyo
Hayat123456789 Tugbaumayy yaa benimde bebeğim 7 aylık 4 aylıkken bıraktı 5 buçuk aylık olana kadar sağarak verdim birde mama öğününü arttırınca hiç süt içmek istemedi birdaha şuan 3 aylık hamileyim ve emmek ister gibi yapışıyor yakama bende veriyorum tutacakmış diye arada tutmak istiyor uzun zaman oldu denesem bende önce sağmak mı gerekiyor bekleyen süt verilmez dendi o doğru mu acaba kadın doğumcuya sorsam mı ki
Misssitare Tugbaumayy 2-6 ay arası meme reddi oldu. 6. Aydan sonra azaldı. Sonrası zaten rahat geçti.
Ysgl26 Tugbaumayy stüm vardı canım zaten sağarak veriyodum ama ben de anlamadım bi anda emmeye başladı tekrar ben de şaşırdım
basakhanim34 Tugbaumayy doğdu bir aya yakın emmedi mama içti. Sonra uykuluyken emmeye başladı, 4. Ayda emmesi çok azaldı ful mama içti. Sadece uykuya dalarken emdi. 9 aylık olunca işe başladım işten gelince özlediği için emmeye başladı
TeacherrMom basakhanim34 ayy şuan umudumu yeserttiniz bizde 4. Aydan sonra memeyi bıraktı asla emmedi ara ara göğsümü sıkınca minnacık süt geliyor hep denedim ara ara ama asla tutmadi bugün tekrar denedim tuttu bir iki çekti süt geldi mi bilmiyorum 5 ay oldu sonuçta sonra ısırdı bıraktı siz sağıp mi veriyordunuz
Roz_a151122 Bende böyle bir post açacaktım ,benim de bebeğim 3ay 21günlük memeyi bırakmıştı mamaya döndüm sağmayıda bıraktım(1-2defa max sağdım)bugün tekrar emmeye başladı ,tekrar sağmaya başladım max 15cc geliyor 30-40dk çekince makineyle sütüm artabilir mi ?
Tugbaumayy Roz_a151122 bence makinadan ziyade bebek ne kadar çok emerse o kadar iyi olur ben sağdım bıraktı süreçte kendi adıma hiçbi halta yaramadı sütüm hiç olmadı
Tugbaumayy Hayat123456789 ben kendimde sağlıkçıyım o tarz şeylere inanmıyorum emiyosa direk verin bence ben çok hevesleniyorum emen bebeklere
Hayat123456789 Tugbaumayy vallahi bende o kadar heves ediyorum ki uyku esnasında denesem olur mu ki normalde uyurken mama yiyiyor birde şuan inanılmaz derece ek gıda reddi yaşıyoruz doktorumuz 5 aylıkken tadımlara başlattı 6.ayda tamamen geçtik ek gıdaya böyle ne yapacağımı şaşırdım
basakhanim34 TeacherrMom evet sağıp veriyordum o yüzden kesilmemişti hala emzirme danışmanına gidebilirsiniz birçok teknik öğretiyorlar