Aralik ayinda 1 yas 1 aylikken
10 kiloydu 75 cm di
Ve dun doktora goturdum yine 10 kilo geldi 75 cm geldi ayni tarti ayni doktor bu arada ne almis ne de vermiss
Yemesine icmesine dikkat ediyorum ogun atlamiuorum doktora sordum hemen 3 ay once de ayniydi degerleri diye ne bekliyorsun ki diyor 3 ay da kilo almâmasi normal dedi ama bana normal gelmedii boyle bi durumla karsilasan oldu mu ?