Kubra226 hep süt içiyo çünkü büyük insan gibi kaka yapmasını bekleme canım zaten daha poposunu kullanıp rahatça kaka yapmayı bile bilmiyo bebekler ıkınarak zorlanarak yapıyolar bişe öyle katı yapsalar hiç yapamazlar yazık normal cıvık oluyo kakaları hep ek gıda zamanı düzeliyo sanırım