Merhaba canım ,brnimde üç yasında kızım dört aylıkta oğlum var ilk zamanlar bildiğin ölü gibiydim oğlum sabah ezanlarına kadar gözünü kırpmıyordu sabahta kızım uyanıyordu ruh gibi geziyordum dinlenemiyordum bi öğlen uykusunda ikisini aynı anda uyutup bir saat dinleniyordum ara sıra da büyük kızımı babaannesine gönderiyordum öyle dinleniyordum.ama olmuyor sürekli bu sekilde son bir aydır hepimiz düzeni oturttuk oglumda 11givi uyumaya basladı artkk rahatladım cok sükür.birqz dişini sık geciyor hepsi