Peri95 aslında belli bir saatimiz yok o ne zaman isterse emziriyorum ve en büyük hatayı da burda yapıyorum belki de. Çünkü dışarı çıktığımız zaman 3 saat emmeden duruyor ve mızmızlık yapmıyor demek ki acıkmıyor ama evdeysek 1 saat ile 1,5 saat arasında emziriyorum birde biz diş çıkarıyoruz sanırım damakları da kızıyor