Herkese merhaba kızlar,
Bebeğime (3 aylık)dün Menenjit B tipi aşı yapıldı dünü güzel geçirdik ama bugün aşırı huzursuz sanırım ağrısı var bu yüzden calpol verdim. Doktor da belirtti ağır olacağını. Yaptıranlara şunu sormak istiyorum sizin bebişlerinizin bu huzursuzluğu ateş vs kaç gün sürdü?