Kubra226 Emerken hava yutuyorlar veya göğsünüz taş gibi oluyorsa dolduğunda ön sütte çok gaz yapıyor. Önden biraz boşaltıp öyle emzirebilirsiniz. Beslenme sonrası 30 dk içinde çıkmayan gaz bağırsağa iniyor. Sizde kendinize kimyon çayı yaparsanız beslenmenzden kaynaklı gaz problemi azalma gösterecektir. İlk 3 ay gaz problemi normal