nibado Bebeğim 4.5 aylık süt iznimi toplu olarak kullanmak istedim 2.5 gün çalışacağım. Yarın bebeğimden 7 saat kadar ayrı kalacağım emzirmediğim için sütüm azalır/kesilir mi? Bu durumu yaşayan var mı işe başladıktan sonra?