Ravzanur23 Anneler benim kızım slikon göğüs ucuyla emziriyorum yoksa tutmuyor memeyi ama slikon uçla süt geliyor mu gelmiyor mu anlamıyorum yani emiyor ama süt geliyor mu acaba diye düşünüyorum sürekli sizde durumlar nasıl ?
Sedarelll Merhaba yeni annesiniz sanırım benimkide 2aylık olduk doğduğundan beri silikon uç veriyorum ilk başlarda öyle sanıyordum acaba gelmiyor mı diye geliyor merak etmeyin 😅
bernaglrr Bende silikon uçla emziriyorum. Ama sonrasında sütte veriyorum. Fakat bir kaç gündür süt içmiyor emmeyi de sadece 5 dakika falan emiyor 50 günlüğüm.
Eminekaranelisa Biraz cekin ucunda birikiyo zaten goruyosunuz yutkunmasindan anlayabilirsiniz bende 1 aylik halen silikon ucla veriyorum