AcemiAnne12345 Çünkü o şekilde yemek yediğini anlamıyor ,beyni telefona odaklı oluyor .Biliyor musunuz sadece telefonla değil oyun oynatarak yemek yedirmek bile yanlış.Yemek zamanı birlikte sofraya oturup karşılıklı yemek yemeliymişiz.İlk zamanlar aç kalksalar bile zamanla alışacaklar.Alışmaz zannetmeyin inanın alışırlar.Ama başlarda bir lokma yiyip kalkmasına müsaade edin.Sonra arada hiçbir şey vermeyin ve diğer öğünün gelmesini bekleyin.Yine aynı şekilde birlikte sofraya oturun.Bu arada bak ben nasıl yiyorum diye göstermeyin konuşmayın bu şekilde.Siz sade içe yemeğinizi yiyin.Genel olarak bizde şu var karnı doysun.Ama asıl amacımız yemek yeme bilincinin gelişmesi olmalı.En büyüm hatamız burda.Bir kaç öğün aç kalmasının sakıncası yok inanın🌸