O1Anne ilk 4 diş kolaydı birkaç gece huzursuzluk biraz ishal, 5. dişte salyası çeşme gibi, ishal, ateş, pişik, el ağızda, huzursuzluk, gece uyanması, dişleri birbirine sürtmesi hepsini yaşadık. 5. diş calpolle çıktı valla yalan yok her şeye ilaç kullanmam ama ağrısı da geçmedi ateşi de düşmedi doğru düzgün o yüzden calpol verdim diş etleri için de zeytinyağı karanfilim var dolapta onunla masaj yaptım