minigiminannesiyim Bebeğim 4ay 11 günlük (prematüreyiz) Felaket kokulu gazımız var. Kaka gün sayımızda 5 8 günü bulabiliyor. Sizde durumlar nasil, veya doktora danisan oldu mu? Iki hafta sonra kontrolunuz var ben o zamana sorabilecegim ancak
Melek_annesi0707 minigiminannesiyim bizde aynı durumdayız şuan 4 ay 18 günlüğüz bu ara 5 ila 8 gün arası kaka yapiyor ve sürekli ıkınıyor doktora gittim normal dedi anne sütü aldığı için 10 güne kadar sürebilir dedi ve karnına baktı karnı yumuşak skntı yok sert olursa getirin dedi ve bu ay başladığımız kan damlası kabız yapıyormuş doktorumuz kan ilacı önerdi şuan onu kullaniyoruz birazck düzelme var gibi
EzgiG minigiminannesiyim valla benim çocuğumun doğduğu günden beri aynı 7 aylık oldu ek gıdayla daha efsane kokular sarıyor evin içini 😅😅
Ebrushkaa minigiminannesiyim bizde de var canim o birde osuruyor pırt pırt eşimle birbirimize bakiyoz hatta çoğu zaman altına mı yaptın diye kontrol etmisligim var çevremde hangi anneue sorsam yaşamış bu durumu bizimki 2 3 güne 1 yapıyor kakasını dr anne sütü aldığı için normal dedi
minigiminannesiyim Melek_annesi0707 sürekli ıkınma hali de yok benim oğlan da anlayamadim.. bende kabizlik yaomasin diye ocean kullanıyorum ama ne fayda ..
Melek_annesi0707 Ebrushkaa sideFER damla canm Saglk ocağının verdiği kan damlasini. Kullandığım günden beridir kabzlk yaşıyoruz sonra buna başladk 2 güne bir yapıyor şuanlk
minigiminannesiyim Ebrushkaa bende aynen öyleyim sürekli bezine bakiyorum o kadar gercekci kokular oluyor.. bicok kiside oluyor demekki yalniz degiliz
Ebrushkaa Melek_annesi0707 bende newvit aldim araştırdım biraz arkadaşım eczacı bunu kullanıyor memnun bende aldim 3 gündür kullanıyoruz bizdede kabızlık vs yapmadı
Ebrushkaa EzgiG temiz içerikli diye biliyorum keciboynuzu içeriyor yanliz verirken acemiligime geldi bodysine ve örtüsüne damlatmisim yıkadım ama geçmedi