sedaozdemir Oğlum 8 ay 10 günlük. 3 gündür bitmiş durumdayım. Uykularımız gayet düzenliydi alt üst olmuş durumda kucağımdan inmek istemiyor hep huzursuz hep ağlıyor bu nedir ya 😣😣 var mı bu dönemi en az stresle atlatan 🥺