Merhaba, 4 ay 16 günlük oğlum var bu dönemde ek gıda vereniniz oldu mu? Çok istekli bir bebek her şeye uzanıyor yemek için muz ve elma verdim bi güzel yedi ki sebzelerden başlayıp ek gıda sürecine geçsem mi tecrübeli anneler ne dersiniz? Takipli olduğumuz bir doktor yok devlet hastanesi de ilgilenmiyor süreç hakkında bilgim de yok nasıl ilerlesem?