Aynı sorun benim oğlumda da var ben de ilk gittiğim de doktora duphalac şurubu verdi kullandım geçmedi tekrar gittim bir biogaia dıe damla verdi çok şükür iyi geldi ama damlayı bir ay kullan bir ay geçtikten sonra yine eskisi gibi olursa gel yine dedi