Yeni-anne22 Kızlar ya bebeğimin ayağına hangi çorabı patiği giydirirsem giydiriyim lastikleri bileklerini kesiyo iz yapıyo ne yapcam ben giydirmeden olmuyo ayakları üşüyo büyük çorapta aldım ama o da iz yaptı
Deletedmom_68 Yeni-anne22 bilek kısmını dışa doğru kıvırın veya çoraplı altlar var ben onlardan giydiriyorum hem çorapları çıkaramıyor hem de bileklere baskı yapmıyor
Kerem_k1 Yeni-anne22 e bebekte lastiksiz çoraplar var. Normal çorapın üst kısmına kalın bi lastik yapmışlar ama yumuşak geriye kıvırılıyor öyle giydiriyorsun. Bizdede lastik izi olduğundan onlardan aldım. Birde çoraplı eşofmanlar var e bebekte onlardan giydiriyorum.
Nur1818 Yeni-anne22 lcw çoraplarını alıyorum ben oğlum 1 yaşında ama 2 3 4 yas alıyorum zaten kalıpları küçük yapıyorlar 3 yas tam oluyor iz de yapmıyor