İlk bebeğimden sonra spiral taktırdım çıkarttıktan sonra hamile kalabilir miyim eşimin arkadaşı spiral çıktıktan sonra bebeğimiz olmuyor tedavi görüyoruz demiş iki çocuktan sonra spiral taktırmış onlarda taktırmadan önce araştırmıştım çıkarttıktan sonra hamile kalabiliyor diye okumuştum ama eşim de öyle deyince ya olmazsa içime bir şüphe düştü öyle bir şey olursa çok vicdan azabı çekerim spiralden sonra hamile kalan var mı bilgilendirirseniz sevinirim