Arkadaşlar kızım gelecek ay 3 yaşına girecek. Son 2 haftadır tırnak yeme huyu başladı. Ben de yiyorum özellikle stresliyken benden görüp başladığını düşünüyorum. Nasıl vazgeçirebilirim öneriniz var mı? Eline pipet vermeyi denedim, eldiven taktım, acı oje de işe yaramıyor ne yapmalıyım?