Gamzeu123 diyet gibi değil sağlıklı beslenmek gibi düşünün. Meyve, sebze, protein ağırlıklı beslenin. Emzirirken çok güzel kilo veriliyor ama az beslenmek sütünüzü etkiler. Bol su, bitki çayı tüketin. Ceviz, kuru meyve mutlaka yiyin ama eksik beslenmeyin :) emzirme döneminde vücut ekstra 500 kalori açığı yaratıyor günlük, bu sebeple almamız gereken kalori miktarı artıyor. Siz de o 500 ü almazsanız çok güzel zayıflarsınız🙏🏻 abur cubur, paketli gıdalar, şeker ve sağlıksız yağdan uzak durursanız hem zayıflarsınız hem de sütünüzün kalitesi artar.