Yasmn_17 Bebeğim çok kusuyor doktorumuz Aptamil ar mama önerdi ama bulamıyorum nerelerde bulunuyor genelde? İnternetten söylesem bir sıkıntı olur mu acaba mama diye başka şeyler gönderirler diye güvenemiyorum
Aslaninannesiiiii Yasmn_17 canım biz Bebelac kullanıyoruz sevdi. Öncesinde Aptamil kullanıyorduk kabız yaptığı için Bebelaca geçtim bebeğim ikisini de ayırt etmedi
Yasmn_17 Aslaninannesiiiii Anladım canım bize de bebelac yaramadı aptamil de kabız yapıyor galiba sma optipro denemek istiyorum ama kararsızım