Sena6 ben de sabunu atmadan içeri uyararak yaptirdim 1,5 ay. Doktorumuz bir daha asla yapma, kaslari tembellesir, kendi yapmayı öğrenemez dedi. Bir de daha simdi kati gida almadiklari icin dışkıları pütürlü degil, yani kaslari uyaran yok. Katı gidaya gecince duzelecegini soyleyenler de var.