Kaç kere başvurdum Red hep Red sanki üstümde araba ev var siğortam yok eşim askerde bebeğim var sürekli para yardımı Red yapıyorlar o kadar durumu olan siğortası olan alıyor neymış gorumcemle aynı yerde yaşıyoruz o devlet memuru bana bir katkısı var mi yok kocam mi o benim onun aldıgı paradan bana ne fayda var siğortadan ne fayda var ihtiyacı olanlara vermiyorlar olamayanlara verip duruyorlar eşya yardımı için de sosyal yardıma gittim biz eşya yardımı yapmıyoruz dedi İnternete yazanlar yalan mi acaba Allaha havale ediyorum cimere başvuracam artık yeter yanı sizler ne yaptınız aynı seyleri yaşayan var mi