Godfellas_2021 Arkadaşlar bı kez doğal gaz yardımı aldık ama benim bildiğim 2 yılda iki kez tek seferlik değil ikinci yardımı alan oldu mu acaba
Alya-Sena Godfellas_2021 bende ilk ini kasimda almistim 2cisi subat mart dediler ama yok yatmadi bidaha basvuruyim dedim dogalgaza oda aralikda bitmis zaten
Merveeemeeliss Godfellas_2021 bende bir kere aşdımda bu yardım tek seferlikmiş burada başka bir postta böyle yazmışlardı
Derya-Anne Godfellas_2021 geçen ay 1 defa yattı 800 tl süreç tamamlandı yazıyormuş eşimin e-devletinde ama elektrik yardımı alıyoruz hatta bugün eşim almış yatırmış elektrik faturasını sadece 25 lira kattım ustune gerisini yardım parasından yatırdım dedi
Godfellas_2021 Alya-Sena evet şubat mart diye biliyordum bende ama Şubat’ta olmadı Mart herhalde dedim Mart’ta da bişey olmadı