gozde1111 9 aylık değil ama biz ilk tatile gittiğimizde 1 yaşına yeni girmişti kızım. Çok zorlandığımı söylemem güzel geçmişti ama çocuksuz gittiğiniz tatiller gibi hayal etmeyin tabii ki 😀 uyku saati, yemek saati derken çocuğa odaklı tatil oluyor. Zorlandığım tek konu yemek olmuştu benim çorba yedirebilmiştim sadece. Oturaklı can simitleri var ya onlardan alın mutlaka çok rahat edersiniz.