Artık çok yoruldum nasıl davranacağımı şaşırdım uyarıyorum aynı kızsam aynı hiç bir şekilde anlamıyor oğlum üç yaşında kızım bir yaşında sürekli itiyor , üstüne çıkıyor oyuncaklarını paylaşmak istemiyor hep bi didişme bütün gün böyle nasıl davranacağımı şaşırdım anneliğimde en çok bu kıskançlık yordu beni hala aynı yaş araları çok yok kızımın sevgisini oğlumdan üstün tutmadık hep sevecen yaklaştık neyi yanlış yaptım ya da ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler neler yaptınız da biraz olsun önüne geçtiniz kızım uyuyunca çok sakin oluyor uyanınca başlıyor tüm derdi resmen kızım