Hfzinci Merhaba anneler Bebeğim 5aylık merkez prime Miyase hanıma gidiyorduk kendisi ayrılmış Şu an doktor arayışındayız gittiğiniz memnun kaldığınız doktorları yazar mısınız
Hanifecoskun Merkez hastanesi Kenan önder yada Medar hastanesi Neslihan baltaciyi öneririm. Neslihan hanım herşeyi ince detayına kadar düşünüp daha iyi yönlendirme yapıyor Kenan beyinse tecrübesi çok yoğun bakımdan sorumlu uzman bir doktor kendisi