Esra_Deva Bizde 20 ayligiz ama bizim doktorumu 2 yasina kadar mama kullan dedi cunku beni emmedigi icin en azindan vitaminleri alsin dedi,emme kadar olmasada desteklemek gerek.
Benimki mama cok icmiyor onun yerine devam sutu veriyorum
Marketlerde var 💗
Sabah iciyor bir birde
Aksam yatmadan iciriyorum bir de gece 2 ya da 6 gibi