Hgcucuk Doğum yapali bugun 11 gün oldu dikiş yerim hala aciyor yaniyor normal mi ilk dogumumda 1 hafta icinde gecmisti acim hic halmamisti. Sizlerin kac gün icinde gecti acaba
starwomen Hgcucuk benimde 10-15 gün sürmüştü. Özellikle kalkıp otururken ve gülerken acıyordu. Sizin 2. Sezeryan olduğu için belki biraz daha uzun sürebilir. Geçmiş olsun
MyDarlingSon Hgcucuk yanma olmadı benim sızlıyordu mesala kalkarken falan destek alarak kalkdım sonra düzeldi zaten
Zuhalhlt Hgcucuk ay benim 2 ay acısı geçmemişti ilk 15 gün çok zorluyordu beni hicbisey yapamıyordum sonra hep sizi kaldı 2 ay sonra rahatladım kendime gelmistim . İlk sezaryanimdi