Beybisibeybisi Kendinize kızmayın. Korkmanız çok çok normal. Çok şükür ki bebeğiniz iyiymiş. Hem düşmesi, çarpması sizi kötü anne, eksik anne yapmaz. Bu da hayatın değişmez bir kuralı çocuk düşe kalka büyüyor, öyle öğreniyorlar. Asla kendinizi eksik hissetmeyin. Geçmiş olsun:)