Zara1997 daha ufak canım birkaç ay sürüyor. youtube dan gaz masajlarına bakın karnını ovalayın, kiraz çekirdekli bel bandı var gaz için, gaz damlası ve probiyotik kullanabilirsiniz, siz wdiklerinize dikkat edin her yemeğinize kimyon atın, bir fincan laktozsuz süte bir tatlı kaşığı kimyon ve şeker atın tadı kahve gibi oluyor onu için, kendi ayaklarınızı sıcak tutun, banyoya sokun ılık suda rahatlatır öyle yani geçiyor bir şekilde canım bebeğine bir şey verme, sağlıkla büyüsün