elsnurcan benim kızım da 2 ay 13 günlük. Tam olarak aynı durumdayız. Motilium ve gaviscon şurup verdi.
İdrar tahlili ve idrar kültürü bakıldı. Batın ultrasonuna bakıldı. Herşey temiz çıktı çok şükür. Ama kusmar bitmedi. Ama kusma derken öyle böyle değil. Her türlü kusuyor. Fışkırtarak, peynir. Yıkar gibi.
Çocuğun kusmasını bi yana bıraktım, bitmeyen çamaşırlar, dışarı çıkınca yaşanan kusmalar beni iyice eve kapattı. Çok bunaldım.
Sonuç olarak sorun bebeğimin gazlı olmasından kaynaklanıyormuş. Emzirdikten sonra direk gazını çıkarma. Biraz emzirdiğin pozisyonda kalsın. Bu bir süreç geçecek. Çikolata, kahve paket gıda yemen de etki ediyormuş. Ben bi de bunları bırakarak emzirdiğimdeki süreci gözlemleyeceğim. Hatta bir whatsapp grubu kurarak birbirimizi gazlayabileceğimizi düşünüyorum. Motivasyona ihtiyaç var çünkü. Böylelikle hem kilo verip hem bebemi gazdan kurtarırım belki.