Oğlum 6 ay 14 günlük diş döneminde iyice huy değiştirdi uykuya direnme uyumama meme reddi yaşamaya başladık karnı aç meme diye ağlıyor emzireyim diyorum bu sefer daha çok ağlıyor etinden et koparılıyormuş gibi artık ne yapıcam nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum aşırı kucakçı oldu herkese gülücükler saçıyor bana gelince katılana kadar ağlıyor sürekli benim kucağımda durmak istiyor bunu yazarken bile kucağımda volta atıyoruz evin içinde ev işi yemek hiçbirini yapamıyorum dün akşam zorla bi çorba yapabildim 😔