3 yıldır evimde oturuyorum. Daha önce böyle olmadı hiç. Alt katımız ev döşeli ama oturan yok. Gelmiyorlar da . Hamam böceği mi desen değişik küçük böcekler mi desen giderden geliyor. Bu sefer de mutfaktan açılan balkon var. Oradaki giderden karınca sürüsü gelmiş.
Artık görünce kaşınıyorum. Paronayak oldum. İlaç aldım ama daha sıkmadım. Ölsünler de istemiyorum. Kaçsınlar . Var mı bir yöntemi. Mutfaktan çıksınlar sonra ilaç sıkacağım inşallah.