Mugemir34 benimde 2.5 aylık sabah 8 9 falanarası kalkar emziririm sonra emzik verrm tekrr uyur 9 930 kalkar
11 12 gibi uyur -1 2 saat uyur beşikte, kalkar aktivite oyun halısı(gercekten cok iyi cok sevdi tavsiye ederim sizede) yada zeka kartlarini gösteririm müzik çalarım sohbet vs.1 saat kadar sonra uyur3 4 gibi 6 7 kalkar 8 gibi aktivite zamanı 9.30 10 arasıda loş isikta yaninisiklaei kapatırım altiji değiştirrm karnini doyrurum herkese iyi geceler falan derim ninni soylerim beşiğinde uyur sallarm bi iki bi gece 1 2 gibi kaldirirm bide sabah 5 gibi bazen 6 gibi kaldirirm yada kalkar o sekilde rutin olusturdum.tabi bazen gece de gündüzde aksakliklar oluyor kalkabiliyor ama emzik veriirm o şekilde oluşturdum ben