Merhaba. Bebegim 2 ay 8 günlük. Doğduğundan beri kakasını 2-3 güne bir yaoiyo ( ilk hafta haric). Doktor normal dedi ama yapacağı gun (genelde 3. Gun) çok kıvranıyor ikiniyor yapmak için. Yokmy bunun bi çaresi şu kaka olayını günde 1 kereye felan düşürcek. Dogdugundan beri sab sinplex kullanıyoruz gazını iyi geldi. Suan azaldi gazı ama kaka olayını bi çözemedik. Maflor damla felan yardım eder mi? Kullandığımız d vitamini probiyotikli (bibac d3) ama oda cok yardımcı olmuyo.