Bebeğim 2 aylık olacak emziriyorum 10 dk felan emiyor aradan Yarım saat geçiyor yine emmek istiyor bu sefer gaz üstüne gaz birikiyor nasıl düzene sokucam beslenmesini bilemiyorum 10 dkdan sonra diğer memeye geçirdiğimde de ağzını açmıyor o an doyuyor ama biraz zamsn geçsin yine acıkıyor yardım edin bana fikir verin lütfen