Kızlar geçen hafta bilgisayarlı tomografi çektirdim baş ağrısı ve unutkanlık İçin. Rapor çıkmış baktım ve “her iki lateral ventrikülde hafif genişleme görülmüş” evimiz merkeze ve hastaneye çok uzak. Bebekle bu havada gitmek inanılmaz zor. Bu ne demek? Beynimde bir de Araknoid kist var ama mesela o önemsiz. Onun gibi önemsiz birşey mi yoksa gitmeli miyim sonucu göstermeye🫶🏻