alisce3443 Ekocum07 benim eltim de ilk öğrendiğinde değeri 15di canım hayırlısı olsun muhtemelen var 🥰
Ekocum07 alisce3443 yaa öyle mi inşallah 🙏 ama bu işte bir terslik var anlamadım. Pazertesi de 7 di sonucum hala aynı 😞
EbruBayrak Hemşire nasıl cok yeni demiş anlamadım. Sonuc 2 gösteriyor değerlere göre de ne oldugu yazıyor orda hamile olmayan diyor. Siz testi 2 gün sonra yine verin