Arkadaşımın çocuğu halımıza çay döktü. Kız özür bile dilemedi. Ben bebeğimi uyutuyorkende çıkıp gitmişler. Sonrasında yazmadı da çıktı mı yıkayalım mı falan asla bi şey yazmadı. Neyse sinir oldum zaten. Neyle çıkar. Siliyoruz geçiyor gibi oluyor ama yine ertesi gün çok daha kötü oluyor