Kızlar bir ara daha iyiydi şimdi hiç yemiyor diş falan da yok yani huzursuzluğu iştahı tamamen kapalı her öğünde aynı stres kafayı yicem mamada yemiyor ne olacak böyle olmayan hırkasının önünü kapatabiliyorum artık hep böyle mi gidecek bu süreç her öğün öncesnde ruhum daralıyor bari mama iç onuda içmiyor aşırı bunaldım aşırı birkaç aydır böyleyiz ama iyice pil yaptı bu ay