Zeynep16 Bebeğim 39 günlük yaklaşık iki haftadır memeyi ilk ağzına verirken çok acı veriyor bana emmeyi bıraktıktan sonra göğsümde bi Ağrı oluyor masaj falan yapıyorum ama nafile bi süre o Ağrı gitmiyor canım çok acıyor ağlaya ağlaya emzirdiğimi biliyorum gümüş kapak ve lansinoh krem kullanıyorum tavsiyelerinizi önerilerinizi bekliyorum 🙏
Elvan125 Elifblr garmastan pomat vermişti doktorum doğum sonrası lansioh da kendim almıştım ikisini bir kullandım benim göğüslerim de çok yara oldu 3 ay oldu acısı hala aklımda 🙃 kanıyordu bile inşallah geçer sizinki de hemen
Zeynep16 Elvan125 inşallah geçer yaa sütü sağsam diyorum makinada acı veriyor napacağımı şaşırdım İnanın